2014. október 21., kedd

Dear my love, princess in wonderland

A tavaszi, majd kora őszi ebay rendelések sikerén felbuzdulva végre én is csináltam magamnak paypalt és mondanám hogy megrendeltem az első adagot de igazából már elég sok dolgot rendeltem :D Tegnap megérkezett az első csomagom, amiben egy loliblúz volt!

Szóval a blúzt linglam-től rendeltem, akinek a nevét már régről ismertem mint megbízható RHS eladó. Október 9-én rendeltem meg és 20-án érkezett meg, mindössze 11 nap alatt, elég gyors volt. Izgultam, hogy a méret jó lesz-e (hátul nem lehet igazítani), de szerencsére a méret táblázat pontos volt és a blúz pont jó méretű, még egy trikó is kényelmesen elfért alatta.

Stock photo:

Saját képek:
Szegényke még elég gyűrött, dehát most érkezett :)

Imádom a hímzést a gallérján

Visszakanyarodva egy régebbi bejegyzéshez, a wishlistemről kipipálhatom a rózsaszín blúzt.

Kellene hozzá egy rózsaszín cipő, nem? :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése