2014. december 20., szombat

Tartok és masnik

Bár éppen az ajándék csomagolás közepén vagyok, kicsit leültem hogy megírjak 2 posztot. A másodikat valószínűleg kedden rakom majd fel és az új szerelmemet mutatom majd meg:D
Még novemberben voltam egy barátnőmmel dohány utcai Yankee Candle boltban. Aki nem ismeri, ez egy húzós árú, elég népszerű gyertya márka. Nem is foglalkoztam vele addig, amíg nem hallottam a tartokról, amik kis, süti alakú viasztömbök amit pl illóolaj párologtatóban, mécses felett lehet megolvasztani és az illatuk pikkpakk beteríti az egész szobát. Szóval elnéztünk a boltba, ahol iszonyat nagy választék van, illat tematika (télies-karácsonyi, őszies, gyümölcsös, virágos stb) és méret szerint csoportosítva ami nekem nagyon tetszett :D Végül 4 tartot vettem, ők azok:
Christmas Eve, Fireside Treats, Snowflake Cookie, Cranberry Pear
Ha valaki még azon gondolkodik hogy milyen apróságot tegyen a karácsonyi csomagba ez jó ötlet lehet.

A másik dologra ajándék vásárlás közben bukkantam a H&M gyerekosztályán. Valahogy sose jut eszembe oda benézni, pedig tudom hogy nagyon klassz loliable cuccokat lehet találni.

A női osztályokon sose látok hófehér harisnyát, max kötött off-white színűt. Erre a fehérre még kényelmesen ráfér egy mintás zokni is. 
A masnik 700 Ft körüli áron voltak, a hátukon hajcsatt van és abból a vastag bordázott szalagból vannak amik a baby ruhákon szoktak lenni. 




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése